حمایت از پایان نامه های کارشناسی ارشد و رساله های دکتری بازارگرا در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات
فراخوان طرح گرنت فناوری جوانه
به اطلاع می‌رساند ثبت نام دور اول "طرح گرنت فناوری جوانه" از 12 اسفند ماه آغاز خواهد شد. یادآور میشود برنامه گرنت فناوری از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف بسط و توسعه فعالیت‌های نوآورانه و فناورانه در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی طرح‌ریزی شده است.‌ به‌همین‌منظور اولین فراخوان دوره‌ی طرح جوانه آغاز شده است و بازهی زمانی ثبت نام آن از 12 لغایت 23 اسفند برنامه‌ریزی گردیده است. مخاطبین اصلی طرح جوانه اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی که استاد راهنمای پایان‌نامه کارشناسی ارشد یا رساله دکتری هستند، خواهند بود.

به اطلاع می‌رساند ثبت نام دور اول "طرح گرنت فناوری جوانه" از 12 اسفند ماه آغاز خواهد شد. یادآور میشود برنامه گرنت فناوری از طرف وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف بسط و توسعه فعالیت‌های نوآورانه و فناورانه در دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی طرح‌ریزی شده است.‌ به‌همین‌منظور اولین فراخوان دوره‌ی طرح جوانه آغاز شده است و بازهی زمانی ثبت نام آن از 12 لغایت 23 اسفند برنامه‌ریزی گردیده است.

مخاطبین اصلی طرح جوانه اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات پژوهشی که استاد راهنمای پایان‌نامه کارشناسی ارشد یا رساله دکتری هستند، خواهند بود.

به‌منظور ثبت نام و تکمیل مدارک به آدرس ذیل مراجعه نمایید.

https://techgrant.msrt.ir

مسئول دبیرخانه طرح گرنت فناوری جوانه : خانم زهره کبیری                      

تلفن : 2-57416801-021

 

 

 
 
 
 
تاریخ:
1399/12/13
تعداد بازدید:
1065
منبع:
دانشگاه خواجه نصیر الدین طوسی
دانشگاه صنعتي خواجه نصير الدين طوسي
تهران، ميرداماد غربي، پلاك 470
تلفن: 88882991 كد پستي: 1969764499
كليه حقوق اين وب سايت متعلق به دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي ميباشد.